Dlaczego nie mogę wykonać płatności online
Czasami zdarza się, iż blokując wyskakujące okna w serwisach internetowych (np. wyskakujące reklamy), uniemożliwiamy tym samym wszelkiego rodzaju przekierowania do innych serwisów. Tak też dzieje się często w przypadku płatności online wykonywanych w aplikacji WebEWID.
Gdy przy próbie wykonania płatności, system nie przekierowuje nas na żadną stronę, powinniśmy zwrócić uwagę na powiadomienia, które przeglądarka nam wyświetla.
Mozilla Firefox:
- pojawienie się żółtego paska na górze informuje nas, że zablokowane są okienka wyskakujące.
- możemy zezwolić przeglądarce na wyświetlanie okienek dla tej witryny, naciskając przycisk “Opcje”, a następnie zezwolić na wykonywanie tej czynności.
- możemy również wejść do tych ustawień poprzez ikonkę umieszczoną przy adresie strony
Chrome
- w przeglądarce Chrome, gdy zablokowane są wyskakujące okienka, pojawia się ikonka z małym czerwonym krzyżykiem
- należy w nią kliknąć, a następnie zezwolić adresowi WebEWIDa na wyświetlanie wyskakujących okienek